Факультет економіки та управління | Майстер-клас на тему”Інтернет-маркетинг та нейролінгвістичне програмування: як впливати на інших в соцмережах”
348786
post-template-default,single,single-post,postid-348786,single-format-standard,eltd-cpt-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,moose-ver-1.7, vertical_menu_with_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Майстер-клас на тему”Інтернет-маркетинг та нейролінгвістичне програмування: як впливати на інших в соцмережах”

9 листопада к.е.н., доцент Заячковська Г.А., к.е.н. Турчин Л.Я. та студентка групи МАРКм-11 Половищак Т. провели майстер-клас на тему “Інтернет-маркетинг та нейролінгвістичне програмування: як впливати на інших в соцмережах” для учнів шкіл та студентів коледжів м. Тернополя. Після майстер-класу відбулась жвава дискусія між учасниками. Слухачі висловили бажання і надалі відвідувати такі майстер-класи!

No Comments

Leave a Comment

Your email address will not be published.