Студенти і викладачі кафедри підприємництва, торгівлі та маркетингу факультету економіки та управління ТНЕУ вже вдруге...
На дотримання закону України «Про запобігання корупції», наказом ректора №49-К/тр від 17 лютого 2021 року вжиті заходи зовнішнього врегулювання потенційного конфлікту інтересів близьких осіб у класичному університеті Тернополя. Зокрема, здійснено контроль у формі перевірки стану та результатів виконання завдань, недопущення виникнення реального чи потенційного конфлікту інтересів, забезпечено механізм зворотнього зв’язку з громадськістю та створено необхідні умови для виконання зовнішнього контролю відповідно до плану заходів ЗУНУ спрямованих на запобігання, виявлення і протидію корупції.
У Західноукраїнському національному університеті на постійній основі здійснюються інформаційно-просвітницькі заходи для професорсько-викладацького колективу, працівників та студентів щодо антикорупційного законодавства.
Західноукраїнський національний університет увійшов до незалежного міжнародного рейтингу SCImago Institutions Rankings за інноваційнстю й зайняв почесне 11-те місце!
Високоповажна комісія враховувала такі критерії інноваційності: кількість патентів, технологічний вплив та інноваційні знання.
Міжнародний SCImago Institutions Rankings – наукометричний рейтинг не тільки закладів вищої освіти, а й наукових організацій, закладів охорони здоров’я та приватних компаній, які займаються науково-дослідницькою діяльністю. Випускається щорічно з 2011 року. Рейтинг використовує дані з виключно незалежних джерел: бібліометричної бази даних Scopus, бази даних міжнародних патентів Patstat та вебометричні бази даних.
Впровадження нових методів роботи, креативність в наданні освітніх послуг, сучасні знання – основні пріоритети діяльності класичного університету Тернополя. Результати наукової роботи, оціненої незалежним міжнародним рейтингом, – це свідчення високих стандартів і, відповідно, якості освіти в університеті.
Відеоролик можна нідіслати до 15 квітня, а оголошення результатів відбудеться 20 квітня 2021 року.
Роботи необхідно завантажити на свій профіль в Інстаграмі з хештегом #Будьнасвоємумісці і відмітити @go.atom.te та @marketing.zunu, підписатися на вказані сторінки, а також заповнити заявку (посилання в шапці профілю ГО АТОМ).
Участь можна брати самому, або ж у команді з друзями!
Вимоги до відеороликів:
• максимальна тривалість – до 1 хвилини;
• відео можна створювати за допомогою професійної або непрофесійної відеокамери, фотоапарату, смартфону тощо;
• використання під час зйомки та монтажу спеціальних програм та інструментів вітається;
• учасники самі визначають жанр відеоролика (відео-кліп, репортаж, інтерв’ю тощо).
ГО “АТОМ” має технічне обладнання і готові допомогти зняти в м. Тернополі якісне відео з використанням мікрофона-петлички, постійного світла (2 софтбокси, лампа), штативу та стабілізатора.
З питаннями щодо обладнання звертатися до керівника конкурсу за номером телефону 067 743 32 73 – Людмила.
Критерії оцінки відеороликів:
• повнота розкриття теми;
• змістовність та оригінальність ідеї;
• поєднання відеоматеріалу, музичного, титрового та словесного оформлення;
• загальне емоційне враження;
Контактні телефони координаторів конкурсу: ГО “АТОМ” (098) 122 53 25
Спробуй себе у створенні відеоконтенту!
Студенти і викладачі кафедри підприємництва, торгівлі та маркетингу факультету економіки та управління ТНЕУ вже вдруге...
Шановні колеги! У середу, 30 травня 2018 року, о 12.00 годині у залі засідань вченої...
23 травня 2018 року на факультеті економіки та управління для студентів спеціальності маркетинг та економіка...
Якісний рівень знань студентам-маркетологам факультету економіки та управління ТНЕУ надає колектив науковців і практиків, серед...
У рамках вивчення дисципліни «Організація і нормування праці» студенти 3-го курсу груп ЕУП-31 та ЕУП-32...